Scetateve, guagliune 'e malavita... ca e 'ntussecosa assaje 'sta serenata: Io sуngo 'o 'nnammurato 'e Margarita Ch'y 'a femmena cchiu bella d''a 'Nfrascata!
Ll'aggio purtato 'o capo cuncertino, p''o sfizio 'e mme fa syntere 'e canta... Mm'aggio bevuto nu bicchiere 'e vino pecche, stanotte, 'a voglio 'ntusseca...
Scetateve, guagliune 'e malavita... ca e 'ntussecosa assaje 'sta serenata: Io sуngo 'o 'nnammurato 'e Margarita Ch'y 'a femmena cchiu bella d''a 'Nfrascata!
E' accumparuta 'a luna a ll'intrasatto, pe' lle da 'o sfizio 'e mme vedy distrutto... Pe' chello che 'sta femmena mm'ha fatto, vurria ch''a luna se vestesse 'e lutto!...
Quanno se ne venette в parta mia, ero 'o cchiu guappo 'e vascio в Sanita... Mo, ch'aggio perzo tutt''a guapparia, cacciatemmenne 'a dint''a suggita!...
Sunate, giuvino', vuttаte 'e mmane, nun v'abbelite, ca stу' buono 'e voce! I' mme fido 'e canta fino a dimane... e metto 'ncroce a chi...mm'ha miso 'ncroce...
Pecche nun va cchiu a tiempo 'o mandulino? Pecche 'a chitarra nun se fa senti? Ma comme? chiagne tutt''o cuncertino, addу' ch'avess''a chiagnere sul'i'...
Chiagnono sti guagliune 'e malavita!...
Вы не можете оставить комментарий
Комментировать эту запись могут только подписчики.